BRAND MANAGEMENT   B r a n d  M a n a g e m e n t  b e z e i c h n e t  d i e  W a h r n e h m u n g  e i n e r  M a r k e  a m  M a r k t       E s  u m f a s s t  v o r  a l l e m  d i e  m a r k a n t e n  E l e m e n t e  d e r  M a r k e    z   B    F a r b e    L o g o      u n d  w i e  d i e s e  v o m  K o n s u m e n t e n  w a h r g e n o m m e n  w e r d e n    C o r p o r a t e  I d e n t i t y    C o r p o r a t e  D e s i g n    C o r p o r a t e  B e h a v i o r   M i t  e i n e r  s t a r k e n  M a r k e n  D N A  u n d  e c h t e n  W e r t e n  w i r d  U n t e r n e h m e n s w e r t  g e s c h a f f e n   P A S S I O N  F O R  F A S H I O N  
        
        
        
        
        
          
          Hinweis: Dies ist eine maschinenlesbare No-Flash Ansicht. 
          Klicken Sie 
hier um zur Online-Version zu gelangen.