DIE TRANSFORMATION EINER MARKE ZUR LOVEBRAND W a s  z e i c h n e t  e i n e  s t a r k e  M a r k e  a u s     K l a r e  M a r k e n  D N A  D e s i g n    B i l d s p r a c h e    T o n  u n d  K o n t i n u i t ä t  E c h t e  W e r t e    D i e  E m o t i o n a l i s i e r u n g  d e r  K u n d e n k o m m u n i k a t i o n  A u t h e n t i z i t ä t  u n d  H a n d w e r k s k u n s t  a l s  s t r a t e g i s c h e r  W e r t  N a c h h a l t i g k e i t  u n d  T r a n s p a r e n z  D i g i t a l e  T r a n s f o r m a t i o n  I n d i v i d u a l i s i e r u n g  u n d  F u n k t i o n a l i t ä t P A S S I O N  F O R  F A S H I O N  
        
        
        
        
        
          
          Hinweis: Dies ist eine maschinenlesbare No-Flash Ansicht. 
          Klicken Sie 
hier um zur Online-Version zu gelangen.